تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ (SMS Advertising). با گسترش روزافزون کاربران تلفن همراه و همچنین، پیشرفت در حوزه اینترنت، کسب و کارهای آینده نگر به دنبال راهی برای دسترسی آسان با مشتریان خود بودند. از آنجایی که تلفن همراه به تدریج به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شد، پیامک هم به عنوان ابزاری مناسب برای ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات با آن‌ها شناخته شد.

هم اکنون بسیاری از سازمانها از طریق پیامک بدنبال نوعی از تبلیغ یا اطلاع رسانی هستند که علاوه بر ارزانی از سرعت بالا و در دسترس بودن، از دیده شدن پیام خود نیز مطمئن باشند در ضمن زمان دیده شدن پیام شما و نوع اشخاص دریافت کننده نیز قابل کنترل باشد.

در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات محیطی، تبلیغات پیامکی هم از هزینه کمتری برخوردار است و هم برای کسب و کارهای محلی نتایج قابل قبولی را ارائه می‌دهد.