طراحی سایت شرکتی و الزامات، شرایط، هزینه و قیمت طراحی سایت شرکتی

 برای طراحی سایت شرکتی، علاوه بر رعایت اصول طراحی سایت، باید جنبه های بازاریابی و کسب و کاری طراحی سایت هم مورد توجه قرار گیرد. در دنیای پیچیده امروزی، بازاریابی و تبلیغات موثر از عوامل مهم موفقیت یک سازمان هستند. داشتن یک وب سایت مناسب و توانا در معرفی کسب و کار و محصولات در اینترنت، نیاز اساسی برای حیات یک شرکت است.بر این اساس با ایجاد تجربه ای نوین در طراحی سایت شرکتی کسب و کارتان را توسعه میدهیم.

طراحی سایت شرکتی

انواع سایت شرکتی

وب سایت های شرکتی منطبق بر نیازمندی های شرکت و مجموعه ، نیازمند طراحی های متفاوت میباشد.ولی بطور کلی همه سایت های شرکتی دارای نقاط طراحی مشترکی هستند.بطور مثال طراحی سایت شرکتی شامل بخش های اطلاع رسانی،  خدمات آنلاین،  ارائه محصولات و خدمات و سیستم های پشتیبانی می شود.
در گذشته بسیاری از مدیران شرکت ها بر این تصور بودند که صرف طراحی سایت شرکتی برای آنها کفایت خواهد کرد و این موضوع باعث خواهد شد که در بازار اینترنتی حضور داشته باشند، اما امروزه مدیران آگاه می دانند که داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست و یک سایت معمولی و ساده هیچ کمکی به رشد کسب و کار آنها و توسعه برند شرکت نمی کند. از آنجا که صرف داشتن یک وب سایت ساده در اینترنت تاثیر بسزایی بر شرایط کسب و کار نمی گذارد.با توجه به  تغییراتی که در فضای کسب و کار رخ داده ات نهایتا شرکت هایی در بازار اینترنتی موفق خواهند بود که  ابزارهای مناسبی برای خود داشته باشند..
امروزه در دنیای اقتصاد ، تبلیغات هدفمند و موثر حرف اول را برای بقا و توسعه کسب و کار یک شرکت می زند. از این رو داشتن یک وب سایت موفق  در امر اطلاع رسانی و معرفی شرکت در  اینترنت، نیاز اساسی برای ادامه کار و حیات یک شرکت است.


انواع سایت شرکتی

الزامات طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی خوب، نتیجه ی کنارهم قرارگرفتن مجموعه ای از امکانات و المان های مختلف در کنار یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی دیده و طراحی شوند. پیاده سازی مناسب یک سایت شرکتی اهمیت بسیار بیشتری نسبت به سایر سایت های دیگر دارد. چرا که کاربران و بازدیدکنندگان سایت های شرکتی متفاوت هستند. 

لذا وبسایت های شرکتی باید منطبق بر اصول و تکنولوژی های روز طراحی شده تا شما  از رقبایتان متمایز شوید. رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری ایده آل میشود.

یکی از مهم ترین اصول در طرحی سایت شرکتی رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی حرفه ای سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود و این کمک میکند که بهتر دیده شوید و مشتریان بیشتری سایت شما را بازدید نمایند. 


الزامات طراحی سایت شرکتی

نکات مهم و اصول طراحی سایت شرکتی

پس از تصمیم گیری در خصوص طراحی سایت شرکتی ، حال نوبت به نکات مهم و اصول طراحی سایت شرکتی می باشد که توجه به این نکات سبب می شود تا سایت شما بهینه تر طراحی و پیاده سازی شده و در از نظر کاربردی در جایگاه بهتری قرار گیرد. برخی از نکات طراحی سایت شرکتی عبارتند از:
حتما برای کسب و کار خود سایت اختصاصی راه اندازی کنید و به دنبال سایت های آماده و اپن سورس همانند وردپرس و جوملا نباشید.
در طراحی گرافیکی سایت، بهتر است از رنگ و تم مناسب استفاده کنید. همکاران ما در این زمینه آماده ارائه مشاوره رایگان هستند.
در هنگام طراحی سایت شرکتی ، رعایت اصول و قواعد سئو و استاندارد های برنامه نویسی بسیار مهم است.
حتما برای طراحی سایت خود از تم ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا استفاده کنید. این امر سبب می شود تا سایت شما در تمام دیوایس ها مانند تبلت، لپ تاپ، موبایل و سایر ابزارها قابل مشاهده باشد.
بروزرسانی سایت را فراموش نکنید.
مسیر دسترسی کاربر به خدمات و محصولات باید ساده و سریع باشد.

رعایت این نکات بسیار ساده است اما سبب می شود سایت شما با سرعت بیشتری به سمت موفقیت پیش برود و باعث رونق کسب و کار شما شود.



هزینه و تعرفه طراحی سایت شرکتی

در این بخش شما میتوانید هزینه های طراحی سایت و تعرفه های تبلیغات گوگل را به صورت کلی مشاهده نمایید. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر ، همکاران ما در ساعات اداری آماده پاسخ گویی به سئوالات شما عزیزان هستند



با طراحی سایت شرکتی حرفه ای، حرفه ای دیده شوید

گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران با ارائه ویژه خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان و حرفه ای در کنار سایر خدمات ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو ، تبلیغات گوگل ادوردز و طراحی سایت درصدد توسعه کسب و کار بر بستر دیجیتال و اینترنت میباشد. گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه سئو و طراحی سایت در سرتاسر ایران است. هدف از تشکیل گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران کمک به مجموعه ها، شرکت ها، موسسات، افراد حقیقی و حقوقی و صنایع مختلف برای حضور در بازار وب است. طراحی سایت شرکتی گام اول برای معرفی خدمات و محصولات مختلف در بستر وب و فراهم نمودن زمینه مناسب برای حضور در دنیای تجارت آنلاین است. گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران با بررسی نیازهای مشتریان و ارائه راهکار لازم برای دست یابی به آن، به صاحبان کسب و کار کمک می نماید.



نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت بازار استیل
طراحی سایت بازار استیل
طراحی سایت آقای صندلی
طراحی سایت آقای صندلی
طراحی سایت شرکت فراگیر سازه
طراحی سایت شرکت فراگیر سازه
طراحی سایت بلبرینگ
طراحی سایت بلبرینگ
طراحی سایت  شرکت آسیانورگیر
طراحی سایت شرکت آسیانورگیر
طراحی سایت مجله سنگ (استون مگ)
طراحی سایت مجله سنگ (استون مگ)
طراحی سایت استیل سهند
طراحی سایت استیل سهند
طراحی سایت ایران صندلی
طراحی سایت ایران صندلی
طراحی سایت شرکت دانا کنترل
طراحی سایت شرکت دانا کنترل
طراحی سایت پارت پارتیشن
طراحی سایت پارت پارتیشن
طراحی سایت شرکت ایمن پاور
طراحی سایت شرکت ایمن پاور
طراحی سایت فوکوس (هوش تجاری-BI)
طراحی سایت فوکوس (هوش تجاری-BI)
طراحی سایت استند1
طراحی سایت استند1
طراحی سایت شرکت آرناتل
طراحی سایت شرکت آرناتل
طراحی سایت گروه صنعتی امید
طراحی سایت گروه صنعتی امید
طراحی سایت شرکت آستا
طراحی سایت شرکت آستا