طراحی سایت تبلیغات و آگهی و الزامات، شرایط، هزینه و قیمت طراحی سایت تبلیغات و آگهی

سایتهای مختلف آگهی و نیازمندی وجود دارد که هر کدام مخاطبان خاص خود را دارند ولی با توجه به بازار ایران راه اندازی این گونه سایت ها همواره برای سرمایه گذاران جذاب بوده است و با توجه به اینکه اگر طراحی سایت آگهی و نیازمندی شما بصورت کاملاً اصولی اجرا گردد می تواند تأثیر زیادی در دیده شدن و جذب مخاطب داشته باشد لذا برگشت سرمایه آن بسیار سریع خواهد بود.البته طراحی سایت تبلیغات الزاماتی دارد که در صورت عدم توجه  به آنها از سوی طراح سایت ، نتیجه کمی در بر خواهد داشت.از جمله این الزامات در طراحی سایت کاربر پذیری و داشتن گرافیک سبک و در عین حال جذاب  می باشد.

طراحی سایت تبلیغات و آگهی

نکات مهم و اصول طراحی سایت تبلیغات و آگهی

پس از تصمیم گیری در خصوص طراحی سایت تبلیغات و آگهی ، حال نوبت به نکات مهم و اصول طراحی سایت تبلیغات و آگهی می باشد که توجه به این نکات سبب می شود تا سایت شما بهینه تر طراحی و پیاده سازی شده و در از نظر کاربردی در جایگاه بهتری قرار گیرد. برخی از نکات طراحی سایت تبلیغات و آگهی عبارتند از:
حتما برای کسب و کار خود سایت اختصاصی راه اندازی کنید و به دنبال سایت های آماده و اپن سورس همانند وردپرس و جوملا نباشید.
در طراحی گرافیکی سایت، بهتر است از رنگ و تم مناسب استفاده کنید. همکاران ما در این زمینه آماده ارائه مشاوره رایگان هستند.
در هنگام طراحی سایت تبلیغات و آگهی ، رعایت اصول و قواعد سئو و استاندارد های برنامه نویسی بسیار مهم است.
حتما برای طراحی سایت خود از تم ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا استفاده کنید. این امر سبب می شود تا سایت شما در تمام دیوایس ها مانند تبلت، لپ تاپ، موبایل و سایر ابزارها قابل مشاهده باشد.
بروزرسانی سایت را فراموش نکنید.
مسیر دسترسی کاربر به خدمات و محصولات باید ساده و سریع باشد.

رعایت این نکات بسیار ساده است اما سبب می شود سایت شما با سرعت بیشتری به سمت موفقیت پیش برود و باعث رونق کسب و کار شما شود.



هزینه و تعرفه طراحی سایت تبلیغات و آگهی

در این بخش شما میتوانید هزینه های طراحی سایت و تعرفه های تبلیغات گوگل را به صورت کلی مشاهده نمایید. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر ، همکاران ما در ساعات اداری آماده پاسخ گویی به سئوالات شما عزیزان هستند



با طراحی سایت تبلیغات و آگهی حرفه ای، حرفه ای دیده شوید

گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران با ارائه ویژه خدمات طراحی سایت تبلیغات و آگهی ارزان و حرفه ای در کنار سایر خدمات ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو ، تبلیغات گوگل ادوردز و طراحی سایت درصدد توسعه کسب و کار بر بستر دیجیتال و اینترنت میباشد. گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه سئو و طراحی سایت در سرتاسر ایران است. هدف از تشکیل گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران کمک به مجموعه ها، شرکت ها، موسسات، افراد حقیقی و حقوقی و صنایع مختلف برای حضور در بازار وب است. طراحی سایت تبلیغات و آگهی گام اول برای معرفی خدمات و محصولات مختلف در بستر وب و فراهم نمودن زمینه مناسب برای حضور در دنیای تجارت آنلاین است. گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران با بررسی نیازهای مشتریان و ارائه راهکار لازم برای دست یابی به آن، به صاحبان کسب و کار کمک می نماید.



نمونه کارهای طراحی سایت تبلیغات و آگهی

طراحی سایت کرج مارکتینگ
طراحی سایت کرج مارکتینگ
طراحی سایت بانک اطلاعات استیل
طراحی سایت بانک اطلاعات استیل