پکیج دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و روش‌های مختلف است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا حضور قوی‌تری در بازار داشته باشند، جذب مشتریان بیشتری شوند و اهداف بازرگانی خود را به دست آورند. این خدمات می‌توانند برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ ارائه شوند و هر یک از آنها به صورت جداگانه یا به صورت ترکیبی اجرا شود.

خدمات دیجیتال مارکتینگ به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در محیط رقابتی دیجیتال موفقیت‌های بزرگی دست‌یابند. انتخاب خدمات مناسب به اهداف و نیازهای کسب‌وکار بستگی دارد. با استفاده از ترکیبی از این خدمات، می‌توانید حضور قوی‌تری در بازار داشته باشید، جذب مشتریان بیشتری شوید و اهداف بازرگانی خود را به دست آورید.

گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران یک شرکت بازاریابی دیجیتال موفق و با سابقه است که طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا سرنخ های بیشتری کسب کنیم، برند خود را بسازید، و حضور آنلاین خود را در هر کجا که بیشتر اهمیت دارد افزایش دهید. برای اینکه ما را در کنار خود داشته باشید، لازم نیست بودجه دیوانه‌واری داشته باشید. ما یک برنامه سفارشی برای شرکت شما بر اساس نیازهای بازاریابی دیجیتال شما ایجاد می کننیم. اگر نقشه راه ما را برای موفقیت دوست دارید، می توانید بدون نیاز به امضای قرارداد طولانی از آنها کمک بگیرید.

  پکیج دیجیتال مارکتینگ شامل مشاوره، طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات گوگل و تبلیغات بنری، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تولید محتوی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پیامکی و بررسی بازخورد آنها می باشد.  

در ادامه، به بررسی جامع‌تری از خدمات دیجیتال مارکتینگ پرداخته می‌شود:

طراحی سایت

 طراحی سایت بر اساس نیازهای امروز و فردا و متناسب با استانداردهای روز دنیا، ارائه راهکارهای نوین طراحی وب سایت حرفه ای و ارزان با رعایت اصول طراحی بصورت  واکنشگرا و ریسپانسیو .

طراحی و توسعه وبسایت‌هایی که بهینه برای دیجیتال مارکتینگ هستند شامل:

طراحی وبسایت‌های ریسپانسیو (Responsive Design).

بهینه‌سازی وبسایت برای سرعت بارگذاری و تجربه کاربری.

اضافه کردن ویژگی‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ (مثل فرم‌های ثبت نام).

نتایج: افزایش ترافیک وبسایت، بهبود رتبه‌بندی SEO و افزایش نرخ تبدیل.

سئو

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل (SEO / search engine optimization) بخشی مهم و تاثیرگذار از بازاریابی اینترنتی است که تمرکز آن بر بهینه سازی ساختار و محتوای سایت می باشد.سئو یا بهینه سازی سایت برای افزایش نمایش و بازدید سایت بسیار مهم است. سئو  وب سایت عامل موثری برای ایندکس سایت شما درموتورهای جستجو است و کمک می کند مشتری بیشتری را جذب نمایید.

سئو به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا وبسایت خود را در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی مثل گوگل به رتبه بالاتری برسانند که شامل:

تحلیل و انتخاب کلمات کلیدی.

بهینه‌سازی محتوا و ساخت مقالات کیفی.

ساخت لینک‌های داخلی و خارجی (Backlinking).

بهینه‌سازی فنی وبسایت (مثل سرعت بارگذاری، قابلیت نمایش روی موبایل).

نتایج: افزایش ترافیک طبیعی (Organic Traffic)، بهبود رتبه‌بندی وبسایت و افزایش نرخ تبدیل.

بازاریابی موتورهای جستجو

تبلیغات گوگل (google ads) یا تبلیغات در گوگل - گوگل ادوردز - یکی از سریع ترین و بهینه ترین روش های تبلیغات کلیکی و بنری اینترنتی میباشد که بطور مستقیم و در سریع ترین زمان و توسط بخش تبلیغات گوگل انجام می شود . پلتفرم تبلیغات گوگل (google ads) با امکانات گسترده نمایش تبلیغات بهترین بستر برای نمایش هدفمند تبلیغات میباشد. تبلیغات گوگل (google adwords) این امکان را به تبلیغ کنندگان میدهد تا محصول و یا خدمات خود را بطور مستقیم به بازار هدف نمایش دهد.تبلیغات در گوگل ادوردز همراه با شرکت در کارگاه آموزش تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز.

این خدمات شامل تبلیغات پرداختی در موتورهای جستجو می‌شود که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا آگهی‌های خود را در صفحات اولیه نتایج جستجو نمایش دهند که شامل:

مدیریت کمپین های Google Ads.

تبلیغات پرداخت برای کلیک (PPC - Pay-Per-Click).

هدف‌گذاری دقیق بر اساس عبارت‌های کلیدی، موقعیت جغرافیایی و داده‌های دیگر.

نتایج: افزایش ترافیک مستقیم به وبسایت، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش.

بازاریابی محتوی

بازاریابی محتوی مجموعه ای است که هدف آن آموزش و اطلاع رسانی در مورد چیزی می باشد و می تواند شامل تصاویر، متون، فیلم ها و صدا ها باشد. نشر و توزیع محتوا از طریق دنیای دیجیتال به آسانی انجام می‌پذیرد، ولی تولید آن دارای پیچیدگی‌های بسیار زیادی است.

بازاریابی محتوی ایجاد و توزیع محتواهای ارزشمند برای جذب، تعامل و ایجاد اعتماد با مخاطبین است که شامل:

-نوشتن مقالات، بلاگ‌ها و راهنمایی‌ها.

-تولید ویدئوهای آموزشی، ترفندی یا ترفندهایی.

-ایجاد Infographic،پادکست (Podcast) و محتواهای دیگر.

نتایج: افزایش ترافیک وبسایت، بهبود رتبه‌بندی SEO و ایجاد رابطه با مخاطبین.

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ بخشی از بازاریابی اینترنتی است. ایمیل مارکتینگ از کاربردی ‌ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ است که مورد استفاده بخش‌های تجارت قرار میگیرد. و ممکن است اولین دلیل برای یک بخش تجاری در برقراری ارتباط با اینترنت باشد. متداول‌ترین نوع استفاده از ایمیل ارسال آگهی‌های تبلیغاتی به خریداران بالقوه است. پست‌الکترونیکی جهت ریمارکتینگ هم نقش فعالی دارد. حفظ ارتبازط با مشتری و برندسازی از کارکردهای مهم بازاریابی ایمیلی می باشد.

ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی، اخبار، تخفیف‌ها و محتوای ارزشمند به لیست مشتریان یا افراد علاقه‌مند شامل:

ساخت لیست ایمیل‌های هدفمند.

طراحی ایمیل‌های شخصی‌سازی شده.

اجرای حملات ایمیلی برای جذب و نگهداری مشتریان.

نتایج: افزایش نرخ تبدیل، حفظ رابطه با مشتریان و افزایش فروش.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی ابزاری برای توسعه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به شمار می‌آید. شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به سازمان‌ها و شرکت ها کمک کند تا از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات با کمترین هزینه و بیشترین بازده استفاده کنند. شبکه‌های اجتماعی فقط ابزار سرگرمی نیستند. شبکه‌های اجتماعی ابزار موفقیت در دنیای دیجیتال هستند.

این خدمات شامل مدیریت و تبلیغات در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook، Instagram، LinkedIn، Twitter و TikTok است که شامل:

طراحی و مدیریت صفحات شبکه‌های اجتماعی.

ایجاد محتواهای جذاب و مرتبط با مخاطبین.

اجرای تبلیغات پرداختی (Social Media Ads).

تعامل با مخاطبین و پاسخ‌گویی به نظرات و پیام‌ها.

نتایج: افزایش برندینگ، جذب مخاطبین جدید و ایجاد رابطه عمیق‌تر با مخاطبین.

اینفلوینسر مارکتینگ

همکاری با افراد مؤثر (influencers) در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات یا خدمات.

شامل:

انتخاب مؤثران مناسب بر اساس هویت برند.

طراحی حملات مشترک با مؤثران.

مدیریت روابط با مؤثران.

نتایج: افزایش برندینگ، جذب مخاطبین جدید و ایجاد اعتقاد در مورد محصولات.

بازاریابی مبتنی بر داده‌ها

استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری‌های بازاریابی که شامل:

جمع‌آوری داده‌های مربوط به رفتار مخاطبین.

تحلیل داده‌ها و استخراج اینسایت‌ها.

استفاده از داده‌ها برای طراحی استراتژی‌های هدفمند.

نتایج: تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر و حملات بازاریابی موثرتر.

دیجیتال برندینگ

افزایش اعتبار برند و مدیریت نظرات مخاطبین شامل:

پاسخ به نظرات منفی به صورت حرفه‌ای.

تشجیع نظرات مثبت.

مدیریت نظرات در سایت‌های تخصصی مانند Trustpilot و Google Reviews.

نتایج: افزایش اعتماد مخاطبین و بهبود شهرت برند.

سوالی دارید؟