آموزش دیجیتال مارکتینگ و خرید بهترین دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ بصورت کاربردی و اجرایی ، شامل مفاهیم و تعاریف و مهارتهای مورد نیاز برای کارشناس دیجیتال مارکتینگ (دیجیتال مارکتر) و مدیریت تیم دیجیتال مارکتینگ بصورت کاملا عملی همراه با انجام پروژه و استفاده از ابزارهای مرتبط
بهترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ واقعی شامل آموزش استراتژی کسب و کار آنلاین و استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال در کسب و کار. این دوره آموزشی که در گروه مشاورین دیجیتال مارکتینگ ایران تدوین شده توسط یکی از بهترین اساتید دیجیتال مارکتینگ - محمدصادق معنوی - ارائه می شود. این دوره بعنوان یکی از بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال منطبق بر آخرین سرفصل های آموزش دیجیتال مارکتینگ در موسسات معتبر بین المللی تهیه گردیده است. این دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ با تمرینهای عملی و مثالهای دنیای واقعی کسب و کار برای کمک به شما در افزایش دانش و تبدیل آن به تجربه عملی تهیه گردیده و یکی از بهترین کلاس های دیجیتال مارکتینگ در تهران می باشد.
- مقدمه ای بر عصردیجیتال - فرصت دیجیتالی شما
- مقدمه ای بر عصردیجیتال
- فرصت دیجیتالی شما
- اهداف آنلاین شما - ایجاد حضور آنلاین خود - حضور آنلاین خود را بازاریابی کنید - تجزیه و تحلیل و سازگاری
- اهداف آنلاین شما
- ایجاد حضور آنلاین خود
- حضور آنلاین خود را بازاریابی کنید
- تجزیه و تحلیل و سازگاری
- حضور آنلاین خود را انتخاب کنید - وب سایت چطور کار میکند - مواد اصلی وب سایت - وب سایتها و اهداف تجاری شما - استفاده از وب سایت خود را آسان کنید - بایدها و نبایدهای طراحی سایت
- حضور آنلاین خود را انتخاب کنید
- وب سایت چطور کار میکند
- مواد اصلی وب سایت
- وب سایتها و اهداف تجاری شما
- استفاده از وب سایت خود را آسان کنید
- بایدها و نبایدهای طراحی سایت
- مزایای یک استراتژی آنلاین - شروع یک کسب و کار آنلاین - درک رفتار مشتری - چگونه می توان در رقابت ایستادگی کرد - استفاده از اهداف برای بهبود کسب و کار
- مزایای یک استراتژی آنلاین
- شروع یک کسب و کار آنلاین
- درک رفتار مشتری
- چگونه می توان در رقابت ایستادگی کرد
- استفاده از اهداف برای بهبود کسب و کار
- مبانی موتور جستجو - موتورهای جستجو چگونه کار می کنند - موتورهای جستجو چگونه وب را می بینند - جستجوی ارگانیک - جستجوی پولی - گوگل وب مستر
- مبانی موتور جستجو
- موتورهای جستجو چگونه کار می کنند
- موتورهای جستجو چگونه وب را می بینند
- جستجوی ارگانیک
- جستجوی پولی
- گوگل وب مستر
- مقدمه ای بر سئو (SEO) - اهمیت یک برنامه سئو - فرآیند سئو - نحوه انتخاب کلمات کلیدی - تعیین اهداف واقعی سئو - طراحی صفحات وب منطبق بر جستجو - چگونه وب سایت های دیگر می توانند برای شما کار کنند - مرزهای مشترک با سئو
- مقدمه ای بر سئو (SEO)
- اهمیت یک برنامه سئو
- فرآیند سئو
- نحوه انتخاب کلمات کلیدی
- تعیین اهداف واقعی سئو
- طراحی صفحات وب منطبق بر جستجو
- چگونه وب سایت های دیگر می توانند برای شما کار کنند
- مرزهای مشترک با سئو
- آشنایی با بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) - حراجی SEM - انتخاب کلمه کلیدی مناسب - تبلیغات خود را برپا کنید
- آشنایی با بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
- حراجی SEM
- انتخاب کلمه کلیدی مناسب
- تبلیغات خود را برپا کنید
- به دست آوردن ساختار مناسب - از کلمات کلیدی خود نهایت استفاده را ببرید - تنظیم مچ تایپ کلمات - چگونه بدانیم چه چیزی درست کار می کند و چه چیزی نه
- به دست آوردن ساختار مناسب
- از کلمات کلیدی خود نهایت استفاده را ببرید
- تنظیم مچ تایپ کلمات
- چگونه بدانیم چه چیزی درست کار می کند و چه چیزی نه
- بازاریابی منطقه ای یا لوکال - قدرت دایرکتوری های منطقه ای
- بازاریابی منطقه ای یا لوکال
- قدرت دایرکتوری های منطقه ای
- استفاده از دیجیتال برای تبلیغات منطقه ای - دستیابی به افراد محلی روی تلفنهای همراه شان - سئو برای کسب و کارهای محلی
- استفاده از دیجیتال برای تبلیغات منطقه ای
- دستیابی به افراد محلی روی تلفنهای همراه شان
- سئو برای کسب و کارهای محلی
- مبانی رسانه های اجتماعی - رسانه های اجتماعی مناسب برای شما - اهداف خود را برای رسانه های اجتماعی تعیین کنید - شروع با رسانه های اجتماعی
- مبانی رسانه های اجتماعی
- رسانه های اجتماعی مناسب برای شما
- اهداف خود را برای رسانه های اجتماعی تعیین کنید
- شروع با رسانه های اجتماعی
- برنامه بلند مدت شما در رسانه های اجتماعی - تبلیغات در رسانه های اجتماعی - اندازه گیری موفقیت در رسانه های اجتماعی - جلوگیری از خطرات رسانه های اجتماعی
- برنامه بلند مدت شما در رسانه های اجتماعی
- تبلیغات در رسانه های اجتماعی
- اندازه گیری موفقیت در رسانه های اجتماعی
- جلوگیری از خطرات رسانه های اجتماعی
- تکامل دستگاه های تلفن همراه - درک برنامه های وب و موبایل - مقد مه ای بر تبلیغات از طریق تلفن همراه - کمپین های جستجو برای تلفن همراه - تبلیغات نمایشی برای تلفن همراه - کمپین های رسانه های اجتماعی برای موبایل - ویدیو برای موبایل
- تکامل دستگاه های تلفن همراه
- درک برنامه های وب و موبایل
- مقد مه ای بر تبلیغات از طریق تلفن همراه
- کمپین های جستجو برای تلفن همراه
- تبلیغات نمایشی برای تلفن همراه
- کمپین های رسانه های اجتماعی برای موبایل
- ویدیو برای موبایل
- معرفی بازاریابی محتوا - با مشتریان آنلاین خود آشنا شوید - قالب مناسب را برای محتوای خود انتخاب کنید - نوشتن برای مخاطبان آنلاین - کمک کنید محتوای شما دیده شود - موفقیت خود را در بازاریابی محتوا اندازه گیری کنید
- معرفی بازاریابی محتوا
- با مشتریان آنلاین خود آشنا شوید
- قالب مناسب را برای محتوای خود انتخاب کنید
- نوشتن برای مخاطبان آنلاین
- کمک کنید محتوای شما دیده شود
- موفقیت خود را در بازاریابی محتوا اندازه گیری کنید
- مبانی بازاریابی ایمیلی - گزینه های بازاریابی ایمیلی شما - ایجاد ایمیل هایی برای بازاریابی عالی - مدیریت کمپین های ایمیلی موفق - موفقیت در ایمیل مارکتینگ
- مبانی بازاریابی ایمیلی
- گزینه های بازاریابی ایمیلی شما
- ایجاد ایمیل هایی برای بازاریابی عالی
- مدیریت کمپین های ایمیلی موفق
- موفقیت در ایمیل مارکتینگ
- تبلیغات نمایشی چیست؟ - مقایسه تبلیغات نمایشی با تبلیغات جستجویی - مزایا و معایب تبلیغات نمایشی
- تبلیغات نمایشی چیست؟
- مقایسه تبلیغات نمایشی با تبلیغات جستجویی
- مزایا و معایب تبلیغات نمایشی
- رسیدن به اهداف با تبلیغات بنری یا نمایشی - درک شبکه های تبلیغاتی - ریتارگتینگ چطور کار می کند؟
- رسیدن به اهداف با تبلیغات بنری یا نمایشی
- درک شبکه های تبلیغاتی
- ریتارگتینگ چطور کار می کند؟
- ظهور ویدئو آنلاین - آیا ویدئو با استراتژی آنلاین شما متناسب است؟ - ایجاد محتوای ویدئویی متناسب با بودجه - اشتراک گذاری و تبلیغ ویدئو ها - تبلیغات در سایت های اشتراک گذاری ویدیو - اندازه گیری عملکرد ویدیو
- ظهور ویدئو آنلاین
- آیا ویدئو با استراتژی آنلاین شما متناسب است؟
- ایجاد محتوای ویدئویی متناسب با بودجه
- اشتراک گذاری و تبلیغ ویدئو ها
- تبلیغات در سایت های اشتراک گذاری ویدیو
- اندازه گیری عملکرد ویدیو
- تجزیه و تحلیل وب چیست؟ - تجزیه و تحلیل وب را کار هر روزه خود کنید - پیگیری اهداف خاص با تجزیه و تحلیل وب - تجزیه و تحلیل وب و جستجوی ارگانیک - ابزار اندازه گیری SEM
- تجزیه و تحلیل وب چیست؟
- تجزیه و تحلیل وب را کار هر روزه خود کنید
- پیگیری اهداف خاص با تجزیه و تحلیل وب
- تجزیه و تحلیل وب و جستجوی ارگانیک
- ابزار اندازه گیری SEM
- استفاده از داده ها برای درک مخاطبان - درک چرخه داده ها - ایجاد بینش عملی از داده های شما - مدیریت اعداد با استفاده از صفحات گسترده - ارائه موثر داده ها و اطلاعات
- استفاده از داده ها برای درک مخاطبان
- درک چرخه داده ها
- ایجاد بینش عملی از داده های شما
- مدیریت اعداد با استفاده از صفحات گسترده
- ارائه موثر داده ها و اطلاعات
- استفاده از تجارت الکترونیکی برای فروش - مدیریت سفارشات و پرداخت ها - ایجاد یک تجربه تجارت الکترونیک آسان - ارتقا محصولات و کانال های فروش - ریترگتینگ برای تجارت الکترونیکی
- استفاده از تجارت الکترونیکی برای فروش
- مدیریت سفارشات و پرداخت ها
- ایجاد یک تجربه تجارت الکترونیک آسان
- ارتقا محصولات و کانال های فروش
- ریترگتینگ برای تجارت الکترونیکی
- آشنایی با بازاریابی و صادرات بین المللی - اعتبار بخشی به بازار جدید شما - درک بازارهای خارج از کشور - تبلیغات در سراسر مرزها - سیستم های پشتیبانی مورد نیاز شما - کمک به مشتریان در خارج از کشور برای خرید محصولات شما - ارائه به مشتریان در سراسر جهان
- آشنایی با بازاریابی و صادرات بین المللی
- اعتبار بخشی به بازار جدید شما
- درک بازارهای خارج از کشور
- تبلیغات در سراسر مرزها
- سیستم های پشتیبانی مورد نیاز شما
- کمک به مشتریان در خارج از کشور برای خرید محصولات شما
- ارائه به مشتریان در سراسر جهان
بهینه سازی وب
ویدئو مارکتینگ
شبکه های اجتماعی
سئو (SEO)
SEM
موبایل مارکتینگ
لوکال مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ
تجارت الکترونیک
تبلیغات نمایشی
استراتژی کسب و کار
تجزیه و تحلیل داده ها
امیدوارم از خواندن این مطالب لذت ببرید.اگر نیاز به مشاوره دارید کافیست تماس بگیرید.